It’s Sweater Time!

It’s Sweater Time!

Nu half Nederland thuis zit, en de andere helft hard werkt om het corona virus en alles wat er omheen ontstaat, te bevechten, merken we vanzelfsprekend dat de behoefte in kleding veranderd.

Stoppen consumenten nu ook met winkelen? Nee zeker niet.
Veel winkels hebben net als wij noodgedwongen uit veiligheid voor ieders gezondheid tijdelijk de deuren moeten sluiten. En juist nu merken we dat de consument het op prijs stelt om relaxed vanuit huis te shoppen.

Voorbereidingen op de zomer die we gewoon gaan krijgen zijn er ook. Jurkjes, tops, en zomerjacks. Ze worden druk bekeken en geshopt in onze online store.

Nu lijkt het misschien alsof de hele wereld is gestopt. Maar er komt een tijd, en laten we hopen dat hij er sneller is dan de curve aan geeft, dat we weer de terrassen op gaan, en de winkels in duiken.
Buiten alle mooie stuks die nu online te vinden zijn, is de grootste behoefte natuurlijk de comfort wear: sweaters, hoodies, joggings. 

En dat is logisch. Nu we grotendeels in huis zijn, is onze behoefte aan kleding op dit moment dan wel veranderd, maar de behoefte is er wel!

We zetten onze grootste bestsellers op een rij. Want we mogen dan voor relaxed en comfortabel gaan, we blijven toch vooral fashionable en stijlvol.
Al is het maar voor onszelf en onze mede quarantaine partners.
Stone Island is natuurlijk van oudsher de hofleverancier als het gaat om kwalitatief goede basic hoodies en sweaters. De keuze hierin is groot op onze site. Een uitgebreid kleurenpallet van fashionable basics in zwart, wit, blauw, creme, olive maar ook roze, neon geel en baby blue.
Verder veel specials zoals de Camo Devoré hoodie hierboven. Deze speciale verftechniek is een van de seizoens thema’s die Stone Island in zijn collectie heeft. De Camo Devoré is er naast de hoodie dan ook als jas, sweater en T Shirt.

Voor het hele Stone Island aanbod raden we vooral onze site aan. Met ruim 25 jaar ervaring en klanten opbouw met Stone Island, zijn wij de uitgelezen winkel om te shoppen voor Stone Island. Vooral omdat we de easy pieces rijk aanvullen met het echte smulwerk uit de collecties van Stone Island.
Wat veel mensen niet weten is dat Stone Island ooit ontstaan is uit C.P. Company. Beide bedrijven zijn eeuwig schatplichtig aan meester brein Massimo Osti. Een man waard om hem eens uitgebreid te googlen. Wat ooit een jas voor C.P. Company moest worden, is uiteindelijk onder een heel nieuw merk uitgebracht. Dit omdat hij hem echt super geslaagd vond, na veel experimenten, maar te weinig C.P. Company. Zo bedacht bij het merk Stone Island. Wat weer een heel eigen beeldvorming kreeg, maar wel allemaal vanuit dezelfde passie om te innoveren en te experimenteren.
Tot op de dag van vandaag putten zowel Stone Island als C.P. Company uit het immense archief van Massimo Osti. Ieder stuk in de huidige collecties is altijd weer geïnspireerd op een zogenaamd ‘Archive Piece’.
Wie ook een onuitputtelijk archief heeft is Ralph Lauren. Er zijn weinig ontwerpers waarvan iedereen wel iets in huis heeft. Is het geen kleding, dan is het wel een eau de Toilette of een zonnebril.
Ralph Lauren viert dit jaar zijn 50 (!) jarige jubileum. En is actueler dan ooit.
Waar iedereen in modeland onuitputtelijk de kleurrijke jaren ’80 en ’90 in duikt, is Ralph Lauren automatisch right on the spot.
Hij beheerst alles geen ander het vertalen van super wearable basics naar een lifestyle.
Ralph Lauren ziet zich dan ook niet als een designer, maar als een verhalen verteller.
En wij kunnen niet stoppen met luisteren!
Kleur, kleur en kleur in magic fleece sweaters met een hoog must have gehalte, worden afgewisseld met zijn top 3 kleuren offwhite, camel en military green.
De hele collectie voor dames en heren is online te shoppen, maar zoals beloofd laten we hier van beiden wat toppers zien.
Paul & Shark, opgericht in 1975 door de familie Dini, is tegenwoordig synoniem voor Italiaanse stijl en elegantie, en biedt een uitgebreid assortiment heren, dames, kinderkleding en accessoires die wereldwijd verkrijgbaar zijn in 73 verschillende landen.

Met merken in huis als Stone Island, C.P. Company & Jacob Cohen, was het een niet meer dan logische stap dat Boston Trader hier eindelijk Paul & Shark aan toe ging voegen. Naast de iconische klassiekers heeft Paul & Shark onder de huidige CEO en president Andrea Dini (de derde generatie van de familie) een bewust jonge weg in geslagen, om ook de volgende generatie op te voeden in de wereld van Paul & Shark.
Paul & Shark brengt zijn tweede collaboration uit samen met de internationale style guru Nick Wooster.

De collectie vertelt het verhaal van het merk door de ogen van de eclectische Amerikaanse ontwerper die onderander al gezichtsbepalend is geweest voor de Amerikaanse warenhuizen Bergdorff & Goodman, Barneys New York en Neiman Marcus. 

Daarnaast heeft hij mee gedacht in het ontwikkelen van de collecties van o.a. Ralph Lauren, Calvin Klein en Thom Browne. Maar bij de ware fashionista’s is hij vooral bekend om zijn eigen indrukwekkende streetstyle.
Om te blijven in de maritieme sferen, een luxe knitwear sweater van Elisabetta Franchi. Deze dame weet als geen ander de vrouw te verleiden om zich ook echt vrouw te voelen in haar kleding.

Een goed voorbeeld van een comfy home sweater met nog steeds the sexy luxury look die we graag zien van Elisabetta Franchi.

En als laatste tip, de panter print hoodie van SET. Dit Duitse merk ‘van vrouwen voor vrouwen’, heeft de titel luxury basics nog net niet op zijn label staan, maar het geldt er zeker voor. Mooie betaalbare items, made in Europe, en vooral, dagelijks draagbaar en makkelijk te combineren.

#staysafe met www.bostontrader.nl

Geen reacties
Reactie toevoegen: